Telefon

+420 602 320 304

E-mail

info@masazesusmevem.cz

Otevírací doba dle objednávek, obvykle:

Po - Pá: 9 - 18

Mým základním přáním je spokojenost zákazníka. Abychom předešli případným nedorozuměním, přečtěte si prosím má pravidla, která se nazývají Obchodní podmínky.

Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi poskytovatelem masážních služeb (dále jen „poskytovatel“) a zákazníkem (dále jen „zákazník“). Před využitím našich služeb Vás žádám o pečlivé přečtení následujících podmínek.

1. Objednávka a rezervace

1.1. Rezervace termínu – Rezervace masáže může být provedena telefonicky, e-mailem, sms

1.2. Potvrzení rezervace – Rezervace je platná až po potvrzení termínu provozovatelem (telefonicky nebo SMS nebo mailem)

1.3. Zrušení rezervace – Pokud potřebujete zrušit nebo změnit rezervaci, je třeba mě informovat nejpozději 24 hodin před plánovaným termínem. Při pozdějším zrušení nebo neohlášené absenci si vyhrazuji právo účtovat storno poplatek až do výše 100 % ceny služby. Pokud tento poplatek neuhradíte, Vaši příští objednávku mohu odmítnout.

1.4. Opožděný příchod – Pokud se zákazník dostaví na dojednanou masáž později než ve stanovený termín, služba mu bude o tento čas zkrácena. Zpoždění o více než 15 minut bez předešlého upozornění je bráno jako absence.

1.5. Čerpání dárkových poukazů

Na každém dárkovém poukazu je vyznačeno datum vydání a doba platnosti. Dobu platnosti je nutné dodržet. Po uplynutí doby platnosti JE POUKAZ NEPLATNÝ. Je nutné objednat si termín masáže tak, aby celá jeho hodnota mohla být vyčerpána V DOBĚ PLATNOSTI POUKAZU. Objednávejte se včas, nejlépe co nejdříve po obdržení poukazu.

Při zrušení dojednaného termínu masáže v čase kratším než 24 hodin bude částka objednané masáže odečtena z hodnoty poukazu, je možné za sebe poslat náhradníka, který a) bude mít s sebou Váš poukaz, b) masáž uhradí – v tomto případě z Vašeho poukazu nebude částka odečtena, vy si domluvíte nový termín, pozor – DO UPLYNUTÍ DOBY PLATNOSTI.

Pokud nemáte možnost využít dárkový poukaz v uvedené době platnosti z vážných důvodů (dlouhodobé onemocnění, pobyt v zahraničí … ) – kontaktujte mě, určitě můžeme dobu platnosti prodloužit, pokud tak učiníte nejpozději 14 dní před vypršením platnosti Vašeho dárkového poukazu.

Dárkový poukaz je možné čerpat pouze využitím služeb uvedených v nabídce, není možné jej vyměnit za hotovost.

2. Platba

2.1. Cena služeb – Cena za jednotlivé masáže je uvedena na webových stránkách poskytovatele nebo v ceníku dostupném na místě. Poskytovatel si vyhrazuje právo ceny kdykoli změnit.

2.2. Způsob platby – Platba může být provedena v hotovosti nebo bankovním převodem předem nebo na místě (dle domluvy a možností).

2.3. Platba předem – U některých služeb může být požadována platba předem. Informace o platbě předem budou zákazníkovi sděleny při rezervaci.

3. Zdravotní stav

3.1. Zdravotní omezení – Zákazník je povinen před zahájením masáže informovat poskytovatele o všech zdravotních potížích, které by mohly ovlivnit průběh masáže (např. těhotenství, vysoký krevní tlak, kardiovaskulární onemocnění, alergie, kožní problémy, akutní bolest, žaludeční problémy, atd.).

3.2. Kontraindikace – Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout provedení masáže, pokud je kontraindikována z hlediska zdravotního stavu zákazníka ( info: https://www.masazesusmevem.cz/pred-masazi-co-byste-meli-vedet/ )

3.3. Souhlas s masáží – Objednáním služby zákazník potvrzuje, že se informoval o vhodnosti masáže a jejích možných kontraindikacích.

4. Osobní údaje

4.1. Ochrana osobních údajů – Poskytovatel shromažďuje a zpracovává osobní údaje zákazníků pouze v rozsahu nezbytném pro poskytování služeb a v souladu s platnými právními předpisy na ochranu osobních údajů.

4.2. Použití údajů – Osobní údaje nebudou předávány třetím stranám, s výjimkou případů, kdy je to nezbytné pro plnění zákonných povinností.

5. Odpovědnost

5.1. Odpovědnost za škodu – Poskytovatel nenese odpovědnost za jakoukoli újmu způsobenou nesprávným nebo neúplným uvedením zdravotního stavu zákazníkem.

5.2. Poškození majetku – Zákazník odpovídá za škodu způsobenou na majetku poskytovatele, která vznikne jeho nedbalostí nebo úmyslným jednáním.

6. Reklamace

6.1. Podání reklamace – V případě nespokojenosti se službou je zákazník povinen podat reklamaci vzhledem k charakteru služby pouze při provádění masáže nebo bezprostředně poté na místě. Na pozdější reklamaci nebude brán zřetel.

7. Odmítnutí provedení služby

7.1. Provozovatel může odmítnout službu z důvodu zdravotních kontraindikací zákazníka, pokud je zákazník pod vlivem alkoholu nebo jiných návykových látek, v případě nevhodného chování zákazníka, v případě nedostatečné hygieny zákazníka.

8. Přítomnost dalších osob při masáži zákazníka

8.1. Při masáži smí být v provozovně pouze provozovatel a zákazník. Přítomnost další osoby se nepřipouští. Možná je přítomnost doprovázející osoby pouze v případě nutnosti vzhledem k omezeným pohybovým možnostem zákazníka – a to pouze po předchozí domluvě.

(přítomnost domácích zvířat není možná)

9. Závěrečná ustanovení

9.1. Platnost a účinnost – Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem jejich zveřejnění na webových stránkách poskytovatele.

9.2. Změny obchodních podmínek – Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky kdykoli změnit. Změny budou oznámeny na webových stránkách a budou platné od data jejich zveřejnění.

Použitím mých služeb potvrzujete, že jste se seznámili s těmito obchodními podmínkami, a souhlasíte s nimi. Děkuji za Vaši důvěru a těším se na Vaši návštěvu!